Mesterskapet innledes med lagkonkurransen, hvor de norske lagene får muligheten til å kjempe om gode plasseringer mot de øvrige nord-europeiske nasjonene. Deretter fortsetter mesterskapet med singelkonkurransen, hvor spillerne får muligheten til å måle seg individuelt mot noen av regionens beste ungdomsspillere.
Norges tropp
U19 herrer
- Mathias Halvorsen (B-72)
- Jonas Frøseth (Tingvoll)
- Sebastian Konow (B-72)
Lagleder: Eirik Ansnes
U19 damer
- Susanne Flor Wilhelmsen (B-72)
- Elsa Sander Bornø (Fokus)
- Malene Karlsrud (B-72)
- Emma Kjølsø (B-72)
Lagleder: Martine Toftaker
U15 gutter
- Cedric Mæhle (B-72)
- Saacid Abdi (Oslo)
- Erik Bellini (Fokus)
Lagleder: Arturs Reinholds
U15 jenter
- Miriam Horpestad (Rosseland)
- Molly Kirkeby-Garstad (Oslo)
- Yanwen Zhu (Trondheim)
Lagleder: Jan Berner
Vi ønsker spillere og trenere lykke til i Rakvere, og håper på mange gode prestasjoner og en flott opplevelse gjennom mesterskapet.
Info og resultater: ELTL - Eesti Lauatenniseliit










